Necesidades |
SECRETARIA TÉCNICA II CONGRESO FERROL PATRIMONIO DE LA HUMANIDAD COS SEGUINTES SERVIZOS:
– Organización e realización da secretaría técnica do congreso dunha xornada de duración para a divulgación da candidatura.
-Ao devandito efecto a empresa adxudicataria deberá realizar:
-Deseño do programa: contacto, xestión e organización de relatores.
-Material do congreso. Deseño de material de comunicación para difundir a través de medios escritos, dixitais e redes sociais que será posto ao dispor do gabinete de prensa do Concello de Ferrol para a súa contratación/ xestión cos medios e redes sociais. -Deseño e edición de material impreso: programas de man, así como cartelería/ roll up. -Deseño e edición do material de entrega aos asistentes. Xestión técnica e pago aos relatores (desprazamentos/aloxamentos e manutención).
-Xestión de reservas/ inscricións dos asistentes, recepción e distribución en sala.
-Xestión do persoal de apoio para a celebración da xornada. Asistentes ao público e convidados.
-Deseño e montaxe de todo o aparello técnico (mobiliario, luces, microfonía, proxectores, etc.) necesario para o bo desenvolvemento do evento no lugar que o Concello de Ferrol dispoña.
-Pago de comida institucional aos invitados do congreso o día da súa celebración. -Servizo técnico de Streaming para retransmisión do congreso na canle oficial de Youtube do Concello de Ferrol. |