Novas

xoves, 19 de xaneiro de 2023

Proposta de adxudicación para a prestación do servizo de mantemento de instalacións eléctricas municipais

O concelleiro de Urbanismo, Julián Reina, presidiu esta mañá unha nova sesión da Mesa de Contratación do Concello de Ferrol


A Mesa de Contratación Permanente do Concello de Ferrol celebrada esta mañá propuxo para adxudicación a prestación do servizo de mantemento das instalacións eléctricas das dependencias, iluminación pública e semafóricas do Concello de Ferrol por importe de 975.581,98 euros ao ano (impostos incluídos) e contempla 105.000 euros anuais (con impostos) para a realización de investimentos. 


O concelleiro de Urbanismo, Julián Reina, quen presidiu a sesión, anunciou que está previsto que a súa adxudicación se aborde na Xunta de Goberno Local do día 30 de xaneiro. Lembrou que o contrato ten un prazo de execución de dous anos, prorrogables por outros dous máis seguindo a fórmula 2+1+1. Entre as condicións, inclúese a conservación, reparación e mantemento das instalacións de iluminación exterior — acometidas, liñas, cadros, arquetas, canalizacións, apoios, caixas de derivación, proteccións, luminarias, equipos e lámpadas—, semafóricas —tamén reguladores, elementos semafóricos, grupos ópticos, entre outros— e interiores —como canaletas, tubos, bornes, grampas, interruptores ou tomas de corrente—. Tendo en conta o inventario de instalacións eléctricas existentes na cidade, a empresa adxudicataria disporá, como mínimo, dun enxeñeiro, un encargado e un administrativo, ademais de aumentarse o número mínimo de empregados, ao pasar de 8 a 12, garantindo a cobertura das vacacións e das baixas que se produzan entre o persoal. Respecto ao anterior prego, mellóranse tamén as quendas de traballo dos empregados. 

Tamén revisións periódicas e citas puntuais 
O novo contrato introducirá inspeccións periódicas, tamén durante a noite, con revisións dos puntos de luz esgotados ou lámpadas fundidas das instalacións de iluminación exterior, medición de parámetros lumínicos, ou, en xeral, calquera outro traballo que requira de nocturnidade. A empresa adxudicataria tamén levará a cabo a totalidade dos traballos de montaxe e desmontaxe dos motivos de Nadal pertencentes ao Concello e tamén dos elementos eléctricos precisos para a organización de citas como as Festas de Ferrol, a Feira Medieval ou as Pepitas, entre outras. Tamén se asistirá á organización da Semana Santa. Do mesmo xeito inclúense os traballos de montaxe e desmontaxe da alimentación eléctrica e megafonía nas praias de San Xurxo, Covas, Punta Penencia e Doniños. 

Avances na contratación para rehabilitar o bloque 14 da estrada de Castela
Reina tamén informou que na sesión de hoxe avanzouse no proceso de contratación para as obras do proxecto básico e de execución de rehabilitación da envolvente para a mellora da eficiencia enerxética no número 14 da estrada de Castela, en Recimil, unha actuación cofinanciable nun 80% polo Fondo Europeo de Desarrollo Rexional (Feder) no marco do Programa Operativo Plurirregional de España FEDER 2014-2020. Estratexia de Desenvolvemento Urbano Sostible e Integrado (EDUSI) “RÍA DE FERROL, CIDADE 2020”. 





Utilizamos cookies propias e de terceiros para mellorar a experiencia de navegación, e ofrecer contidos personalizados. Ao continuar coa navegación entendemos que se acepta a nosa política de cookies.

Pechar